شرکت سبدگردان سورین

تحلیل بنیادی شرکت پويا زركان آق دره

تحلیل بنیادی شرکت پويا زركان آق دره

شرکت پویا زرکان آق‌دره در سال 1377 با موضوع اجرای فعالیت‌های جامع مدنی از اکتشاف تا عرضه محصولات واسطه یا نهایی تأسیس شد. شرکت در سال 1378 موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری معدن طلای آق‌دره تکاب از وزارت صنایع و معادن وقت شد. این شرکت از سال 1382 با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی در حوزه استخراج و حفاری و به‌کارگیری از ماشین‌آلات و دستگاه‌های تمام مکانیزه اقدام به استخراج ماده معدنی از معدن طلای آق‌دره نموده است.

فعالیت اصلی شرکت بهره‌برداری از معدن طلای آق دره است و گروه شامل زنجیره کامل تولید شمش طلا می‌باشد. ظرفیت سالانه شرکت استخراج 715,000 تن کانسنگ طلا با عیار 1/18 گرم بر تن می‌باشد و کانسنگ طلا از معدن استخراج شده و در مرحله بعد توسط شرکت تابعه به کنسانتره و سپس شمش طلا تبدیل می‌شود.

گروه شامل شرکت پویازرکان آق‌دره، فرآوری پویازرکان آق‌دره و شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان است که در زنجیره طلا مشغول به فعالیت بوده و زنجیره کامل از معدن تا شمش طلا را در اختیار دارند. فروش شرکت پویا زرکان آق‌دره، فروش کانسنگ بصورت داخلی به شرکت فرآوری پویازرکان آق‌دره (زیر مجموعه) جهت تبدیل کانسنگ به کنسانتره است.

بر اساس مجمع مورخ ،1401/06/31 شرکت فرآوری پویا زرکان آق دره و شرکت پویا زرساز در شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان ادغام گردیده‌اند. از مزایای ادغام، کاهش هزینه‌های عمومی و اداری و سربار و هزینه‌های قانونی از جمله مالیات بر ارزش افزوده و بیمه تأمین اجتماعی قراردادهاست.

تحلیل بنیادی شرکت پويا زركان آق دره

مطالعه