شرکت سبدگردان سورین

تحلیل بنیادی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر

تحلیل بنیادی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال 1383 تاسیس و در سال 1396 با نماد شوینده در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. این شرکت در تولید مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی آرایشی و شیمیایی فعالیت دارد. در حال حاضر شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر جز واحدهای تجاری فرعی شرکت توسعه صنایع بهشهر می‌باشد.

بازار اصلی عرضه و فروش محصولات نهایی شرکت‌های گروه این هلدینگ عمدتا بازار داخل کشور است. مقدار کل بازار داخلی محصولات شوینده حدود ۱٬۴۵۰٬۰۰۰ تن می‌باشد که حدود ۱۴ درصد آن توسط شرکت‌های گروه این هلدینگ تامین می‌شود. لازم به توضیح است کل محصولات تولیدی شرکت‌های گروه حدود ۲۰۰ هزار تن در سال است.

با توجه به ماهیت فعالیت سرمایه‌گذاری شرکت‌، تمرکز شرکت در بهینه‌سازی پورتفوی، افزایش نقدشوندگی دارایی‌ها و حضور موثر در بازار می‌باشد.

فعالیت اصلی:

  • سرمایه‌گذاری همراه با کنترل و مدیریت  در سهام شرکت‌های فعال در صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و زنجیره ارزش صنایع مذکور در داخل و خارج کشور
  • سرمایه‌گذاری در سهام و سایر اوراق بهادار دارای حق رأی با هدف کسب انتفاع در شرکت‌هایی که در زمینه‌های صنایع مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی آرایشی، شیمیایی و زنجیره ارزش صنایع مذکور فعالیت کند

تحلیل بنیادی شوینده

مطالعه