شرکت سبدگردان سورین

تحلیل بنیادی شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران

تحلیل بنیادی شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران

شرکت لوله‌وماشین‌سازی‌ایران در سال 1338 تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت دارای دو کارخانه واقع در تپه سفید (چهاردانگه) و شهرک صنعتی شمس‌آباد (جاده قم) است. شرکت لوله‌وماشین‌سازی‌ایران سال 1372 با نماد فلوله در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد. شرکت لوله‌وماشین‌سازی‌ایران در زمینه تولید لوله و اتصالات چدن نشکن، شیرآلات صنعتی، قطعات ریخته‌گری، دیگ‌های چدنی شوفاژ (حرارت مرکزی)، قالب فولادی، مخازن ضد زلزله و پکیج یونیت در خاورمیانه فعالیت می‌کند.

فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه عبارتست از تاسیس و اداره امور و توسعه واحدهای صنعتی و نصب تاسیسات تجهیزات صنعتی و فروش مواد اولیه و مصنوعات صنعتی شرکت و انجام کلیه امور تولیدی و صنعتی و بازرگانی و مشارکت با سایر شرکت‌ها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و سرمایه‌گذاری و تاسیس شرکت جدید که مربوط به فعالیت شرکت باشد.

محصولات تولیدشده در کارخانه تپه سفید انواع لوله‌های چدن داکتیل با قطر ۱۰۰-۱۰۰ میلی‌متر، اتصالات و قطعات ریخته‌گری با اندازه‌ها و تناژهای متفاوت تا قطر ۲۰۰ میلی‌متر و وزن ۱۸ تن است. در کارخانه شمس‌آباد نیز لوله‌های چدن داکتیل با قطر ۲۰۰۰-۱۱۰۰ میلی‌متر و انواع شیرهای آب‌رسانی شامل پروانه‌ای، یک‌طرفه، کشونی، هوا و دیگ‌های شوفاژ کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ در خط ریخته‌گری اتوماتیک تولید می‌شوند.

تحلیل بنیادی فلوله

مطالعه