شرکت سبدگردان سورین

تحلیل بنیادی شرکت بهار رز عالیس چناران

تحلیل بنیادی شرکت بهار رز عالیس چناران

شرکت بهار رز عالیس در سال 1388 تاسیس و از سال 1394 شروع به بهره‌برداری نموده‌است. همچنین شرکت در سال 1400 نزد سازمان فرابورس ثبت گردید و در تاریخ ششم خرداد 1402 معاملات آن در بازار دوم فرابورس آغاز گردید.

گروه کارخانجات تولیدی عالیس، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. این گروه تولیدی، در سال 1384 با هدف تولید فرآورده‌های لبنی پاستوریزه، در زمینی به وسعت 10 هکتار واقع در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد.

موضوع فعالیت شرکت، تهیه، توزیع، خرید و فروش و پخش نهاده‌های دامی و کلیه امور مرتبط با انواع نوشیدنی و لبنیات و نهاده‌های دامی است. فعالیت اصلی شرکت، تولید انواع نوشیدنی، ماءالشعیر، شیر، شیر طعم‌دار، نوشابه، آب معدنی و دوغ است.

شرکت عالیس دارای 3 زیرمجموعه سودآور می باشد.شرکت‌های فرعی آن شامل شرکت‌های چشمه نوشان خراسان، نیک رز چناران و بازوی حمل و نقلی گروه یعنی شرکت توسن پخش کیش می‌باشد.

طبق صحبت‌های مدیران شرکت، با توجه به بالا بودن تقاضای شیرهای طعم‌دار عالیس، این شرکت می‌تواند 2 خط تولید دیگر با همان ظرفیت فعلی برای اضافه کردن تولید این شیرها احداث نماید. این شیرها با طعم‌های قهوه، کاکائو، توت فرنگی، موز و نارگیل به بازار عرضه می‌شوند.


تحلیل بنیادی عالیس

مطالعه